اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم سوغات و هدایای گچساران در 25 غرفه

مدیرعامل شرکت نمایشگاه دائمی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم سوغات و هدایا با ۱۵۰ غرفه در گچساران افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم سوغات و هدایای گچساران در 25 غرفه

سیروس باقری در حاشیه افتتاح نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: نمایشگاه سوغات و هدایا در گچساران با حضور برخی استانهای کشور در پشت ترمینال دوگنبدان افتتاح شد، در این نمایشگاه سوغات و هدایای استان های کشور در ۱۵۰ غرفه در معرض دید عموم گذاشته شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این نمایشگاه استان های کردستان، خراسان، فارس، کرمانشاه، آذربایجان، اردبیل، قم، کرمان، مازندران و کهگیلویه و بویراحمد، سوغات و هدایای خود را به مردم گچساران عرضه می کنند.

باقری عنوان کرد: از ۱۵۰ غرفه این نمایشگاه تعداد ۳۰ مورد آن بومی و مابقی غیر بومی هستند، سوغات و هدایای  ارائه شده در این نمایشگاه شامل گل و گیاه،کیف و کفش، خشکبار، پوشاک، سوغات و هدایا، صنایع وابسته از ۲۵ تولید کننده داخلی کشور است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سوغات و هدایای ارایه شده در نمایشگاه با حدود ۱۰ الی ۲۰ درصد تخفیف به متقاضیان عرضه می شود.

 

 

باقری بیان کرد: نمایشگاه سوغات و هدایای استانهای کشور از ۲ الی ۱۱بهمن ماه جاری در شهر گچساران دایر و علاقمندان می توانند در نوبت عصر ساعت ۱۵ الی ۲۳ از آن بازدید کنند.
 

 

پایان پیام/۸۲۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول