اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

مجید نوری: شکات پدرم در گذشته با توبه از اشد مجازات نجات یافته بودند

پسر حمید نوری در فضای مجازی خود به ذکر مطالبی در رابطه با دادگاه منافقین پرداخت.

مجید نوری: شکات پدرم در گذشته با توبه از اشد مجازات نجات یافته بودند

به گزارش خبرنگار قضائی خبرگزاری فارس، مجید نوری فرزند حمید نوری زندانی دربند سوئد، در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به برگزاری هفتمین جلسه دادگاه منافقین عنوان کرد: در این جلسه دادگاه به موضوع هیات‌های عفو در دهه شصت پرداخته شد. 

وی ادامه داد: بسیاری از کسانی که امروز در جایگاه شکایت از پدرم در سوئد هستند، کسانی هستند که با توبه از اشد مجازات نجات پیدا کرده‌اند ولیکن پروپاگاندای رسانه، حقیقت عفوگونه نظام جمهوری اسلامی را برعکس جلوه داده است.

نوری گفت: به عنوان مثال به جای پررنگ کردن بخشش بیش از نود هزار نفر در زمستان پارسال، اعدام چند نفر که باعث قتل نفس شده‌اند و به خاطر درخواست اولیای دم اعدام شده‌اند، را پررنگ می‌کند.

وی گفت: امیدوارم با افزایش آگاهی نزد مردم شریف عزیزمان باعث شویم خون هیچ کسی ریخته نشود. به گزارش فارس، حمید نوری، شهروند ایرانی که در آبان سال ۱۳۹۸ در فرودگاه استکهلم سوئد بازداشت شد، همچنان در زندان‌های این کشور به سر می‌برد.

دادگاه تجدیدنظر سوئد آبان گذشته در حالی حکم حبس ابد علیه حمید نوری را تایید کرد که این شهروند ایرانی بیش از ۴ سال را در سلول انفرادی در سوئد گذرانده است.

 

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول