اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

۶۰ درصد کاندیداهای مجلس در کرمان تایید صلاحیت شدند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: از ۶۴۵ داوطلب ثبت‌نام قطعی در استان کرمان ۳۵۳ نفر تاییدنهایی شده‌اند که حدود ۶۰ درصد تایید صلاحیت‌شده داریم.

۶۰ درصد کاندیداهای مجلس در کرمان تایید صلاحیت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، رحمان جلالی ظهر امروز سه‌شنبه سوم بهمن‌ماه جاری در جلسه مشترک ستاد انتخابات شهرستان‌های جنوبی با اعلام آخرین آمار رسیدگی به صلاحیت کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان اظهار داشت: از ۶۴۵ داوطلب ثبت‌نام قطعی در استان کرمان ۳۵۳ نفر تاییدنهایی شده‌اند که حدود ۶۰ درصد تایید صلاحیت‌شده داریم.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان‌های جنوبی بر اساس نقشه ستاد انتخابات استان کرمان و جدول زمانبندی پیش رفته‌اند و فرمانداران هم ستاد انتخابات شهرستان‌ها را شکل داده‌اند و کارها را پیگیری می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان ادامه داد: مانورهای انتخاباتی در استان کرمان با توجه به تاکید استاندار کرمان برگزار می‌شود زیرا فرآیندهای انتخابات به سمت الکترونیک شدن رفته است و باید آمادگی لازم را داشته باشیم.

جلالی عنوان کرد: ۲ هزار و ۴۳۷ شعبه اخذ رای در سراسر استان کرمان داریم و مردم جنوب استان همیشه نشان داده‌اند در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی نقش‌آفرین بوده‌اند و حضور مشارکتی آنها در کشور زبانزد است.

وی اضافه کرد: فرمانداران ما به‌عنوان مجریان انتخابات هم‌قسم شده‌اند و هر فردی از فیلتر شورای نگهبان عبور می‌کند برای ما محترم است و ما به‌عنوان مجریان باید انتخابات سالم و امن را برگزار کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ابراز داشت: بر اساس دستور استاندار کرمان ارتباط با گروه‌های مرجع ۹گانه و حلقه‌های میانی از جمله سران طوایف در دستور کار قرار دارد زیرا در تلاش هستیم تا میزان مشارکت نسبت به دوره قبل افزایش یابد.

جلالی اظهار کرد: ستاد انتخابات در جنوب استان کرمان آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را دارد و حتی اگر اعلام شد ۴۸ ساعت دیگر باید انتخابات برگزار شود این امکان برای ما وجود دارد.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول