اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

مسؤولان پیشرفت‌های جمهوری اسلامی را برای مردم تبیین کنند

امام جمعه بروجرد گفت: جهاد تبیین یک وظیفه شرعی برای کسانی است که از دستاوردهای انقلاب و نظام اطلاع کامل دارند.

مسؤولان پیشرفت‌های جمهوری اسلامی را برای مردم تبیین کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی ظهر امروز در شورای اداری شهرستان بروجرد که در دفتر امام جمعه برگزار شد افزود: تاکنون دستاوردهای انقلاب و نظام به خوبی برای مردم بیان نشده است باید تلاش کنیم پیشرفت‌ها و دستاوردهای بزرگ علمی و پزشکی و عمرانی در همه زمینه‌ها به خوبی بیان شود.

وی اظهار داشت: علی‌رغم همه توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان ایران اسلامی پیشرفت‌های بزرگی داشته است  این پیشرفت‌ها در کمتر از ۳۰ سال اتفاق افتاده است.

امام جمعه بروجرد گفت: برای اینکه مشارکت مردم در انتخابات افزایش داشته باشد باید افرادی که نبود کلام و اطلاعات و آگاهی بالایی دارند توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان را برای مردم بیان کنند، مردم نیز باید بدانند که دشمنان صلاح و خیر ملت ایران را نمی‌خواهند.

حسینی افزود: بهبود معیشت مردم و تلاش مسئولان برای مهار تورم یکی از راه‌های مهم برای امیدواری مردم به انقلاب است، باید به مردم احترام گذاشت و برای حل مشکلات مردم اقدام کرد، و با برنامه‌ریزی و ارائه راهکارهای لازم مشکلات را حل کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول