اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بهره برداری از ۳ طرح آموزشی و بهداشتی در مشهد

فرماندار مشهد در آغاز ساخت و بهره‌برداری ۳ طرح آموزشی و بهداشتی گفت: براساس قولی که به مردم داده‌ایم، در هر سه شنبه، یک مدرسه و هر ۱۵ روز یک مرکز درمانی افتتاح خواهیم کرد.

بهره برداری از ۳ طرح آموزشی و بهداشتی در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محسن داوری، امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی یک دبیرستان دخترانه در روستای زیرکن منطقه تبادکان مشهد اظهار کرد: مقرر شده است این مدرسه شش کلاسه تا تیرماه سال آینده افتتاح شود.

محسن داوری افزود: از مردم و خیرین درخواست داریم در ساخت این مدرسه و بهره برداری از آن، مسئولین متولی را حمایت کنند.

 

فرماندار مشهد گفت: براساس قولی که به مردم داده ایم، در هر سه شنبه امید، یک مدرسه و هر ۱۵ روز یک مرکز درمانی افتتاح خواهیم کرد.

 داوری به افتتاح سومین مرکز بهداشت در شهرستان مشهد و نوآوری‌های انجام شده در آن هم اشاره کرد و افزود: این مرکز می‌تواند به حدود ۳۰ هزار نفر از مردم منطقه خدمت‌رسانی کند. 

وی ادامه داد: در کنار خدمات بهداشتی و درمانی، خدمات دندانپزشکی و آزمایشگاه نیز در این مرکز ارائه می‌شود تا مردم زرکش هم بتوانند از این خدمات درمانی بهره ببرند و این نهضت تا زمانی که مسائل و مشکلات برطرف شود، ادامه دارد.

در ادامه، هنرستان پسرانه‌ای در منطقه کشمیری مشهد با حضور رئیس آموزش و پرورش منطقه تبادکان افتتاح شد. محمدحسین عبداللهی، رئیس آموزش و پرورش منطقه تبادکان در این مراسم گفت: این دبیرستان در گذشته به صورت کانکسی فعال بود و دختران دانش آموز هم در این مکان تحصیل می‌کردند و اکنون برای دانش آموزان دبیرستانی مقطع دوم افتتاح شده و توسعه یافته است. 

وی افزود: این هنرستان چهارمین طرحی است که به همت بنیاد علوی، افتتاح می‌شود؛ همچنین سومین طرح پرافتخاری است که در این منطقه به بهره برداری می‌رسد و دو طرح دیگر نیز در دست افتتاح است.

عبداللهی ادامه داد: این مدرسه نیز به صورت کانکسی بود و برای دختران دانش آموز فضای کافی نداشت، ولی امروز به دانش آموز پسران مستعد این منطقه اختصاص یافته است. همچنین در این هنرستان دو رشته تدریس می‌شود و سال آینده هم جمعیت آن به ۲ برابر افزایش خواهد یافت.

رئیس آموزش و پرورش منطقه تبادکان تصریح کرد: در منطقه تبادکان سه مدرسه ۴ نوبته به ۲ نوبته تبدیل شده اند و به زودی یک مجتمع بزرگ هنرستانی با کمک و همت سازمان نوسازی مدارس و با وسعتی نزدیک به یک هکتار، افتتاح خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول