اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

رانندگان برای تردد جاده‌های کوهستانی زنجیر چرخ داشته باشند

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: با توجه به کاهش دما و آغاز بارش‌ها در استان، همراه داشتن زنجیر چرخ در جاده‌های کوهستانی الزامی است.

رانندگان برای تردد جاده‌های کوهستانی  زنجیر چرخ داشته باشند

محمد محمدی، رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه بارش کل استان را فرا گرفته، اظهار کرد: در محورها کوهستانی نیز شاهد بارش برف هستیم که این جریان تا فردا ادامه دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با عنوان این مطلب که در حال حاضر جاده مسدودی نداریم، افزود: در آزادراه زنجان_قزوین و زنجان_تبریز نیز تردد به صورت عادی و روان جریان دارد.

وی با بیان اینکه در نقاط کوهستانی و گردنه‌ها، بارش‌ها همراه با مه غلیظ است، اضافه کرد: کاهش دید افقی و مشکلات در تردد کاربران جاده‌ای دور از انتظار نیست و به راننده‌ها توصیه می‌شود در صورت ضرورت با تجهیزات کافی به ویژه زنجیرچرخ سفر کنند.

محمدی با اشاره به نمک‌پاشی‌های انجام شده توسط اکیپ‌های راهداری خاطرنشان کرد: آمادگی‌های لازم برای خدمت‌رسانی توسط راهداران وجود دارد.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تاکید کرد: بهتر است رانندگان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و در صورت ضرورت قبل از حرکت از مبداء برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان با سامانه ۱۴۱ تماس برقرار کنند.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول