اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

عنبرآباد بیشترین رشد جمعیت در استان کرمان را دارد

فرماندار عنبرآباد کفت: رشد جمعیت در عنبرآباد طی سال جاری برابر با یک و چهار دهم و نرخ باروری هم ۲.۲ دهم بوده است که رتبه نخست استان کرمان در این زمینه را داریم.

عنبرآباد بیشترین رشد جمعیت در استان کرمان را دارد

 به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، یزدان افشاری پیش از ظهر امروز سه‌شنبه سوم بهمن‌ماه جاری در آیین واگذاری زمین در قالب طرح حمایت از خاتواده و جوانی جمعیت اظهار داشت: رشد جمعیت در عنبرآباد طی سال جاری برابر با یک و چهار دهم و نرخ باروری هم ۲.۲ دهم بوده است که رتبه نخست استان کرمان در این زمینه را داریم.

وی ادامه داد: ۴۱۰ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری با وجود سخت‌گیری های متعدد به خانواده‌های عنبرآبادی پرداخت شده است و خواستار تسهیل در پرداخت تسهیلات ازدواج و ضمانت‌های بانکی هستیم.

در همین حال امام جمعه عنبرآباد اظهار داشت: مسأله جمعیت و جوانی جمعیت یک موضوع مهم و حیاتی برای هر جامعه و شکوری و از عوامل توسعه همه جانبه است.

حجت‌الاسلام بامری ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر جوانی جمعیت تاکید دارند و جهاد در فرزندآوری و فرزندپروری باید مورد توجه قرار گیرد‌.

پایان پیام /۸۰۰۱۹/ ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول