اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

12 پروژه برق‌رسانی در شاهرود آماده افتتاح شد

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود از افتتاح 12 پروژه عمرانی برق‌رسانی به مناسبت دهه فجر امسال خبر داد.

12 پروژه برق‌رسانی در شاهرود آماده افتتاح شد

جمال فرخ‌زاده، مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود اظهار کرد: پروژه نصب 6 دستگاه پست هوایی عمومی به ظرفیت یک هزار و 250 کیلوولت آمپر در بلوارهای امام علی (ع)، آزادی، شهید صیاد شیرازی، بیدآباد، ذوب‌آهن و خیابان شهید رودکی شاهرود با 27 میلیارد و 300 میلیون ریال سرمایه‌گذاری بهره‌برداری می‌شود.

وی بیان کرد: پروژه تقویت 2 پست هوایی به ظرفیت 815 کیلوولت آمپر در بلوار پیامبر اعظم (ص) و خیابان طبیعت با هزینه 9 میلیارد و 570 میلیون ریال و پروژه احداث 554 متر شبکه فشار ضعیف هوایی و نصب 16 دستگاه لوازم اندازه‌گیری برای تأمین برق زیرساخت‌های طرح مسکن ملی شهر بیارجمند با سه میلیارد و 120 میلیون ریال هزینه نیز افتتاح می‌شود.

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود بیان کرد: پروژه توسعه پنج هزار و 250 متر شبکه فشار ضعیف هوایی برای تأمین برق متقاضیان در این شهرستان با اعتبار 37 میلیارد و 820 میلیون ریال و پروژه اصلاح 55 هزار و 640 متر شبکه فشار ضعیف سیمی و تبدیل به کابل خودنگهدار در شهرستان با اعتبار 211 میلیارد و 235 میلیون ریال اجرایی شده است.

فرخ‌زاده بیان کرد: پروژه احداث و جابه‌جایی 2 هزار و 235 متر شبکه فشار متوسط زمینی و هوایی در بلوار آزادی و میدان ولایت با 40 میلیارد و 215 میلیون ریال، پروژه نصب تجهیزات هوشمندسازی شبکه با اعتبار 14 میلیون و 950 میلیون ریال و پروژه احداث 10 دستگاه پست هوایی به ظرفیت 1240 کیلوولت آمپر برای تأمین برق متقاضیان با 20 میلیارد و 910 میلیون ریال هزینه به‌عنوان پروژه‌های قابل‌افتتاح محسوب می‌شوند.

وی افزود: پروژه اصلاح 14 هزار و 800 متر شبکه فشار ضعیف و تبدیل آن به کابل خودنگهدار و نصب سه پست هوایی با ظرفیت 250 کیلوولت آمپر در روستاهای خیج، نگارمن، علی‌آباد و قلعه‌آقا بسطام با مبلغ 29 میلیارد و 700 میلیون ریال هم بهره‌برداری می‌شود.

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود گفت: پروژه احداث 700 متر شبکه روشنایی معابر بلوار ورودی جیلان با اعتبار 2 میلیارد و 110 میلیون ریال، پروژه نصب تجهیزات هوشمندسازی شبکه در شهر بسطام با مبلغ 32 میلیارد و 50 میلیون ریال و پروژه اصلاح و جابه‌جایی یک هزار و 400 متر شبکه فشار متوسط در جاده ابر با سه میلیارد و 750 میلیون ریال هزینه از دیگر پروژه‌های قابل‌افتتاح در دهه فجر امسال به شمار می‌رود.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول