اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

کشف ۳۱۳۸۱ قلم انواع داروی انسانی احتکار شده در شهرستان فاریاب

رئیس پلیس اطلاعات شهرستان فاریاب گفت: در بررسی و تحقیقات دستگاه قضایی، یک انبار داروی انسانی شناسایی و تعداد ۳۱ هزار و ۳۸۱ قلم انواع داروی احتکار شده کشف و ضبط و یک نفر هم بازداشت شد.

کشف ۳۱۳۸۱ قلم انواع داروی انسانی احتکار شده در شهرستان فاریاب

به گزارش خبرگزاری فارس از فاریاب، در پی رصد اطلاعاتی مامورین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان فاریاب انبار احتکار داروی انسانی در شهرستان فاریاب کشف و ضبط شد.

حیدری رئیس پلیس اطلاعات شهرستان فاریاب در گفت و گو با خبرنگار فارس در فاریاب،  اظهار داشت: در پی گزارشات واصله و کمبود برخی از داروهای پر مصرف در شهرستان، مامورین این پلیس را کنجکاو و در بررسی و تحقیقات تکمیلی و با هماهنگی دستگاه قضایی انبار داروی انسانی شناسایی و تعداد ۳۱ هزار و ۳۸۱ قلم انواع داروی احتکار شده از انبار وی کشف و ضبط و یک نفر هم بازداشت شد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس و دستگاه قضایی با هرگونه اختلال در نظم و امنیت عمومی بخصوص برهم زدن سلامت شهروندان مماشات نخواهد کرد.

رئیس پلیس اعطلاعات در پایان گفت: از شهروندان درخواست می‌کنم در صورت مشاهده هرگونه اقدامات خلاف قانون، آن را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پیام پیام /۸۰۰۴۲/ ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول