اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

60 گردنه برف‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در تیررس راهداری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: 60 گردنه برف‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در تیررس راهداری جهت تسهیل در رفت و آمد‌ها قرار دارند.



60 گردنه برف‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در تیررس راهداری

حمیدرضا پیمانجو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: پرسنل راهداری در سرما و گرما و هر شرایطی به خوبی وظایف محوله خود را انجام می دهند.

وی بیان کرد: در کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۲۸ راهدارخانه و ۲۰۰ دستگاه ماشین‌آلات خدمات‌دهی می‌کنند، افزون بر ۳۵۰ نفر پرسنل راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان فعالیت می کنند.

پیمانجو با اشاره به برخی اقدامات در فصل زمستان بیان کرد: در زمستان امسال ۱۵ هزار تن مقدار شن و نمک برای بازگشایی محورهای ارتباطی و جاده ها در استان آماده کرده ایم؛ در استان ۶۰ گردنه سخت گذر و برف گیر در محورهای مواصلاتی وجود دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برای این تعداد گردنه به صورت مستقیم کارکنان راهداری در صورت لزوم جهت بازگشایی و پای کار هستند؛ افرادی که قصد تردد از معابر برون شهری استان را دارند وسایل نقلیه خود را ابتدا قبل از سفر از لحاظ سلامت و ایمنی آزمایش و تست کنند.

وی افزود: در صورت هرگونه مشکلی در تردد مردم می توانند به صورت تمام وقت و آنلاین قبل، حین و بعد از سفر با سامانه مرکز مدیریت راههای استان (141) ارتباط برقرار نمایند.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول