اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۱۰ هزار نفر وظیفه برگزاری انتخابات در شهرستان ری را برعهده دارند

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: ۱۰ هزار نفر وظیفه برگزاری انتخابات روز یازدهم اسفندماه در قالب بیش از ۵۰۰ صندوق اخذ رأی را در شهرستان ری برعهده دارند.

۱۰ هزار نفر وظیفه برگزاری انتخابات در شهرستان ری را برعهده دارند

مهدی باب‌الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ری با تاکید بر مشارکت قوی و حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات یازدهم اسفندماه اظهار کرد: در یازدهم اسفندماه لوح زرین دیگری به روی مردم شریف ایران گشوده خواهد شد. 

وی گفت: در نظام جمهوری اسلامی همه برای مردم هستند. خدمتگزاران و کارگزاران دولتی از مردم و برای مردم هستند، نمایندگان مجلس و شوراهای اسلامی از مردم و برای مردم می باشند، پس همه باید برای مردم و جلب رضایت این ولی نعمتان حقیقی انقلاب قدم برداریم.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان ری افزود: مقام عظمای ولایت ۴ راهبرد اساسی را برای انتخابات سال جاری معین فرموده‌اند که به حول و قوه الهی و مدد اهل بیت اتفاق خواهد افتاد. اما ما نیز وظایفی داریم تا این ۴ رکن شکل زیباتری به خود بگیرند. حضرت آقا تأکید فرمودند که مهمتر از رقابت های حزبی و پیروزی و شکست گروه ها در انتخابات، اقتدار نظام، افزایش مشارکت و یکپارچگی مردم در پای صندوق های اخذ رأی می باشد.

باب‌الحوائجی تصریح کرد: امروز با آمادگی کامل، امور مربوط به انتخابات در سطح شهرستان درحال انجام است و در حدود ۱۰ هزار نفر وظیفه برگزاری انتخابات روز یازدهم اسفندماه در قالب بیش از ۵۰۰ صندوق اخذ رأی را برعهده دارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول