اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اجرای عملیات بهسازی ۲۴ روستا در فامنین

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فامنین از اجرای عملیات بهسازی ۲۴ روستای این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان خبر داد.

اجرای عملیات بهسازی ۲۴ روستا در فامنین

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، صبح امروز مدیر بنیاد مسکن شهرستان فامنین به همراه معاون بنیاد مسکن استان، امام جمعه و فرماندار این شهرستان در جمع مردم دو روستای باغچه غاز و قبانقلی حضور یافتند و به مسائل آنها در حوزه مسکن پرداختند.

 مدیر بنیاد مسکن شهرستان فامنین در این بازدید گزارشی از عملکرد بنیاد مسکن شهرستان فامنین طی امسال ارائه و اظهار کرد: امسال  در ۲۴ روستای شهرستان عملیات بهسازی انجام و برای اجرای این عملیات ۲۳ میلیارد تومان اعتبارهزینه شده است.

روح الله وجدی‌فاضل با بیان اینکه در ۲۰ روستا عملیات زیرسازی و آسفالت‌ریزی به میزان 11 هزار تن و به مساحت حدود ۷۰ هزار متر مربع انجام شده است خاطرنشان کرد: در چهار روستا نیز ساخت ابنیه شامل جدول، دیوار و کانال سنگی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما ارائه خدمات لازم به مردم شهرستان فامنین است عنوان کرد: طرح بهسازی روستاها به منظور بهبود شرایط زندگی مردم در دستور کار جدی ماست.

پایان پیام/89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول