اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بارش‌های قابل ملاحظه‌ای در راه زنجان است

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت:‌ طی هفته پیش رو با ورود و فعالیت سامانه بارشی،‌ شاهد بارندگی‌های قابل ملاحظه‌ای در مناطق مختلف بوده و در ارتفاعات استان شاهد کولاک خواهیم بود.

بارش‌های قابل ملاحظه‌ای در راه زنجان است

محمد محمدی، رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه در حال حاضر تردد عادی و روان در راه‌های استان در جریان است، اظهار کرد: در روزهای آینده در ارتفاعات شاهد کولاک برف همراه با وزش باد شدید خواهیم بود.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه اواخر وقت دیروز سامانه بارشی وارد استان شده است، افزود: طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه بارش برف‌وباران و در ارتفاعات کولاک برف را شاهد خواهیم بود.
وی افزود: برای آزادراه زنجان_قزوین و زنجان_تبریز نیز بارش باران و برف پیش‌بینی شده است.
محمدی با بیان اینکه به همراه دهمراه‌داشتن زنجیرچرخ برای تردد در محورهای استان زنجان الزامی است، ادامه داد: به دلیل ناپایداری جوی، رانندگان باید آمادگی کامل را داشته باشند.
رئیس اداره مدیریت‌ راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به ناپایدار بودن وضعیت جوی استان زنجان یادآور شد: رانندگان پیش از آغاز سفر با سامانه ۱۴۱ تماس گرفته و از وضعیت راه‌های استان آگاهی پیدا کنند.
وی ضمن اینکه از رانندگان خواست در سفرهای خود به مناطق کوهستانی و برف‌گیر از زنجیر چرخ استفاده کنند، گفت: رانندگان برای اینکه سفر مطمئنی داشته باشند، پیش از سفر از سلامت سیستم گرمایشی خودروی خود اطمینان و تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول