اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

درگیری شدید مقاومت با صهیونیست‌ها در نوار غزه

شبکه «المیادین» بامداد سه‌شنبه گزارش داد که نیروهای فلسطینی در تلاش برای متوقف کردن نفوذ اشغالگران به مناطق جنوبی و شرقی شهر خان‌یونس، با آنها به شدت درگیر شده‌اند.

درگیری شدید مقاومت با صهیونیست‌ها در نوار غزه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های فلسطینی بامداد سه‌شنبه از درگیری شدید بین رزمندگان مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در جریان تهاجم زمینی به نوار غزه خبر دادند.

خبرنگار شبکه «المیادین» از جنوب غزه گزارش داد که نیروهای فلسطینی در تلاش برای متوقف کردن نفوذ اشغالگران به مناطق جنوبی و شرقی شهر خان‌یونس، با آنها به شدت درگیر شده‌اند.

«کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت حماس نیز تصاویر جدیدی از نبرد رزمندگان مقاومت با نظامیان صهیونیست در شرق جبالیا واقع در شمال نوار غزه منتشر کرد.

گردان‌های القسام همچنین در بیانیه‌ای گفت که پس از هدف قرار دادن یک تانک اشغالگران و از کار انداختن آن در غرب شهر خان‌یونس، نیروهای امدادی صهیونیستی سعی در عقب کشیدن تانک از محل حمله کردند، اما رزمندگان مقاومت با آنها مقابله و مانع از پیشروی به سمت آن شدند.

به نوشته خبرگزاری «شهاب»، القسام توضیح داد که با این حال هواپیماهای جنگی صهیونیستی این تانک را با چندین موشک هدف قرار داده و نه تنها آن را به طور کامل نابود کرده بلکه نظامیان داخل آن را نیز کشتند.

پیش از این، شاخه نظامی حماس در پیامی به خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه، درباره سرنوشت فرزندان آنها هشدار داد و تاکید کرد «زمان رو به اتمام است». (جزئیات بیشتر)

 

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول