اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

نخستین درخواست استاندار جدید آذربایجان‌شرقی از مردم و دستگاه‌ها

استاندار جدید آذربایجان‌شرقی پیش از مراسم معارفه از اقشار مختلف مردم استان و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی، نهادهای نظامی و انتظامی خواست از نصب هرگونه بنر، درج آگهی در نشریات و ارسال تاج گل صرف‌نظر کرده و هیچ‌گونه هزینه‌ای در این خصوص صورت نگیرد.

نخستین درخواست استاندار جدید آذربایجان‌شرقی از مردم و دستگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  متن پیام مالک رحمتی به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 
 
اینک که به لطف پروردگار متعال و عنایت امام رضا علیه السلام و اعتماد رئیس جمهور عزیزمان و هیأت محترم وزیران به اینجانب، عهده‌دار مسؤولیت استانداری آذربایجان‌شرقی  و خادمی مردم  عزیز شده‌ام، لازم می‌دانم از ابراز لطف آحاد مردم شریف، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، مسؤولان و نخبگان استان نسبت به این خادم کوچک انقلاب و ملت تشکر نمایم و از اقشار مختلف مردم استان و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی، نهادهای نظامی و انتظامی تقاضا دارم از نصب هرگونه بنر، درج آگهی در نشریات و ارسال تاج گل صرف‌نظر کرده و هیچ‌گونه هزینه‌ای در این خصوص صورت نگیرد. 
 
امیدوارم که در این سنگر خدمتگزاری، همراهی و همدلی مردم شریف و نجیب استان و نخبگان و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی پشتوانه این جانب در مسیر توسعه و پیشرفت استان بوده و بتوانیم آذربایجان‌شرقی را به جایگاه شایسته خود در حوزه‌‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، فرهنگی و ... برسانیم. 
 
استاندار آذربایجان‌شرقی 
مالک رحمتی

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول