اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

روابط عمومی دستگاه ها نقش خود را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ایفا کنند

رئیس ستاد انتخابات استان البرز از اثربخشی فعالان حوزه رسانه و روابط عمومی در جلب مشارکت مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

روابط عمومی دستگاه ها نقش خود را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ایفا کنند

 به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، مرتضی ولی پوری در مجمع شورای روابط عمومی دستگاه های اجرایی که با حضور مدیران روابط عمومی های فرمانداری ها و سایر دستگاه ها برگزار شد با اشاره به فرآیند برگزاری انتخابات، گفت: باتوجه به اینکه انتخابات رویدادی مردمی به شمار می رود، کلیه مدیران روابط عمومی ها موظف هستند با هم افزایی، نقش خود را در راستای جلب مشارکت حداکثری عموم مردم به خوبی ایفا کنند.

وی با تاکید بر اینکه فعالان حوزه رسانه و روابط عمومی از نخبگان و افراد توانمند هستند، ادامه داد: انتظار داریم در این مدت باقی مانده تا روز انتخابات، اهالی قلم و رسانه با تبیین اهداف انقلاب و اهمیت مشارکت در انتخابات، موجبات یاس و ناامیدی دشمنان را فراهم کنند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به اعلام زمان نهایی اسامی تایید صلاحیت شده برای انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: ۲۰ بهمن نظر قطعی شورای نگهبان درخصوص تایید صلاحیت داوطلبان اعلام خواهد شد. 

وی افزود: بر اساس برنامه زمانبندی ابلاغی از سوی ستاد انتخابات کشور  و با توجه به مهلت قانونی تبلیغات (سوم الی نهم اسفندماه ) نامزدهای تایید صلاحیت شده می توانند نسبت به ارائه برنامه ها، توانمندی ها و اقدامات خود از طریق دو کانال راه اندازی شده در صداوسیما اقدام کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول