اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

کشف ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در ایلام

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ایلام گفت: مقدار ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید و گازوئیل به صورت دپو در حاشیه شهر ایلام کشف شد.

کشف ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در ایلام

مهدی کیانی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام، ظهر دوشنبه ۲ بهمن‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در اجرای طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا وارز با اولویت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم، طی هماهنگی به‌عمل آمده با مرجع قضائی و همچنین رصد و اشرافیت اطلاعاتی با همکاری بازرسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و تعزیرات حکومتی، مقدار ۲۵ هزار لیتر سوخت از نوع نفت سفید و گازوئیل قاچاق به‌صورت دپو و عرضه خارج از شبکه در بازدید از مخزن و تانکر سوخت محل دپو سوخت‌های یارانه‌ای در حاشیه شهر ایلام کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام، ادامه داد: با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق ۶ میلیارد ریال برآورد شده است، اضافه کرد: در این راستا پرونده‌ای تشکیل و مراتب به همراه متهم جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کیانی خاطرنشان کرد: قاچاق کالا خصوصاً دپو اقلام یارانه‌ای به‌ویژه سوخت که مخل امنیت اقتصادی است، خط قرمز پلیس بوده و پلیس با حضور فعال و هوشمندانه در سطح جامعه اجازه فعالیت به سودجویان و هنجارشکنان را نخواهد داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ۲۵ دی‌ماه سال جاری نیز بیش از ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در ایلام کشف شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول