اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  جامعه

تغییرات ناپایدار مناطق تهران در زمینه آلودگی صوتی

بر اساس داداه‌های ایستگاه‌های ثابت سنجش صوت تهران؛ پایتخت در زمینه آلودگی صوتی هم اکنون دارای 12 منطقه خطرناک، 9 منطقه آزاردهنده، 2 منطقه نامناسب برای کودکان و سالمندان و تنها یک منطقه سالم است.

تغییرات ناپایدار مناطق تهران در زمینه آلودگی صوتی

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا؛ بر اساس داداه‌های ایستگاه‌های ثابت سنجش صوت تهران؛ پایتخت هم اکنون در دوم بهمن ماه 1402 دوازده مناطق در تهران در شرایط خطرناک در زمینه آلودگی صوتی قرار دارند. این مناطق عبارت‌اند از تهرانپارس،  نیرهوایی، افسریه، میدان خراسان، بعثت، بزرگراه امام علی(ع)، بزرگراه حکیم، خیابان شهید گمنام، خیابان آذری، میدان الغدیر و میدان المپیک در مدار قرمز رنگ قرار دارند و همچنین در این محور، منطقه گلبرگ نیز به چشم می‌خورد که نکته قابل توجهی است؛ چرا که این محله در روزهای گذشته در شرایط سالم به سر می‌برد و امروز با تغییر وضعیت در شرایط خطرناک اعلام شد.

همچنین منطقه 4، میدان نماز، خیابان حافظ، میرداماد، آریاشهر، شهران، شهرک گلها، میدان تهرانسر و میدان بهاران  در شرایط آزاردهنده برای تمامی افراد جامعه است.

گفتنی است در حال حاضر تنها منطقه اقدسیه با رنگ سبز به معنای شرایط سالم نشان داده شد و و خیابان فتح و محله پونک در وضعیت نامناسب برای کودکان قرار گرفت.

قابل ذکر است که در شاخص شبانه (10 شب تا 7 صبح) بیشتر از 90 درصد مناطق تهران در شرایط خطرناک قرار دارند به جز پونک که همچنان با رنگ زرد در وضعیت نامناسب برای کودکان و سالمندان است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول