اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  جامعه

بیش از نیمی از مناطق تهران در شرایط آزاردهنده در زمینه آلودگی صوتی هستند

هم اکنون با توجه به افزایش ترددها در سطح شهر آلودگی صوتی در بسیاری از مناطق تهران در حال افزایش است.

بیش از نیمی از مناطق تهران در شرایط آزاردهنده در زمینه آلودگی صوتی هستند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا؛ بر اساس اطلاعات ایستگاه‌های ثابت سنجش صوت تهران، از افزایش تردد وسایل نقلیه در پایتخت بسیاری از مناطق شهر تهران درگیر آلودگی صوتی هستند. این مناطق که با رنگ نارنجی در نقشه دید می‌شود همچون تهرانپارس، بعثت، میدان بهاران، آریا شهر، بزرگراه حکیم، میدان صنعت، پونک، میدان المپیک، شهران، میدان تهرانسر، تجریش و میرداماد در شرایط آزاردهنده با روند صعودی آلودگی صوتی سپری می‌کنند.

همچنین 11 مناطق تهران در شرایط خطرناک اعلام شدند که در لیست اعلام شده مناطقی همچون نیروهوایی، منطقه 4، میدان خراسان، میدان الغدیر، چهارراه کالج، خیابان امیرکبیر، نواب صفوی، بلوار شهید گمنام، شهرک گلها و بزرگراه همت به چشم می‌خورد.

قابل ذکر است که منطقه‌های گلبرگ و اقدسیه مانند روزهای گذشته در شرایط سالم قرار دارند و نکته قابل تامل این است که روزهای اخیر حداقل سه منطقه با رنگ زرد در شرایط نامناسب برای کودکان و سالمندان قرار داشت اما امروز تنها نام منطقه 2 نیز در نقشه دیده می‌شود.

گفتنی است که در شاخص شبانه ( 10 شب تا 7 صبح) نیز هیچ منطقه ای با رنگ سبز وجود ندارد و مناطق دیگر در وضعیت های مختلفی قرار می‌گیرند.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول