اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تجلیل از ۳۰۰ فعال و کنشگر امر به معروف در همدان

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان گفت: ۳۰۰ نفر از فعالان و کنشگران عرصه امر به معروف و نهی از منکر در همدان تجلیل می‌شوند.

تجلیل از ۳۰۰ فعال و کنشگر امر به معروف در همدان

میثم صابریون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری نخستین آیین تجلیل از فعالان و کنشگران عرصه امر به معروف و نهی از منکر در استان خبر داد و اظهار کرد: این مراسم روز چهارشنبه، چهارم بهمن ماه با تجلیل از ۳۰۰ فعال و کنشگر امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌‍شود.

وی با اشاره به حضور نماینده ولی فقیه و رئیس ستاد استان، مسئولان، مدیران، شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات استان و فعالان مردمی در این مراسم گفت: تجلیل و حمایت از گروه‌های مردم نهاد از اهداف و وظایف ستاد امربه معروف و نهی از منکر است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان تصریح کرد: با توجه به اینکه رسالت ستاد بسترسازی، تسهیل‌گری، پشتیبانی و حمایت از امران به معروف و ناهیان از منکر در جامعه است، بنابراین تجلیل و تقدیر از پیشتازان، فعالان و کنشگران این عرصه را وظیفه خود می‌دانیم.

پایان پیام/89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول