اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

احداث هزار واحد مسکونی روستایی به سبک ایرانی اسلامی در مراوه‌تپه

مدیرکل بنیادمسکن گلستان گفت: هزار واحد مسکونی روستایی برای مردم ۶ روستای واقع در سدچایلی در شهرستان مراوه‌تپه به سبک معماری ایرانی اسلامی احداث می‌شود.

احداث هزار واحد مسکونی روستایی به سبک ایرانی اسلامی در مراوه‌تپه

سیدمحمدحسینی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهارکرد: در سفر دوم رئیس‌جمهور بر تسریع جابجایی مردم ۶ روستای واقع در کاسه سدچایلی از توابع شهرستان مراوه‌تپه تاکید شد‌.

وی تصریح کرد: امروز عملیات آماده‌سازی ۴۰۰ هکتار زمین برای احداث هزارواحد مسکونی روستایی به سبک معماری ایرانی اسلامی برای ۷۱۴ خانوار اصلی و بیش از دو هزارو ۶۰۰ نفر جمعیت این ۶ روستا آغاز شد.

مدیرکل بنیادمسکن گلستان خاطرنشان‌کرد: احداث واحدهای مسکونی، تامین خدمات آب، برق و گاز و ایجاد تاسیسات زیربنایی مانند مسجد و مدرسه از دیگر اقدامات در طرح جابجایی این ۶ روستا بعد از آماده‌سازی زمین خواهدبود.

وی ادامه داد: فضای جدید ۴۰۰ هکتاری معادل دو برابر فضای موجود است تا در این سایت پارک، مسجد، مدرسه و ساختمان اداری احداث شود.

حسینی گفت: در این ۶ روستا ۹۰ نفر تحت‌پوشش بهزیستی و ۱۶۵ خانوار تحت‌پوشش کمیته‌امداد هستند که با شرایط ویژه مددجویان، مسکن برای آنها احداث می‌شود.

پایان پیام/۸۳۰۲۱
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول