اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

پاسگاه پلیس‌ راه عسلویه سال آینده افتتاح می‌شود

رییس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: پاسگاه پلیس راه عسلویه با اعتبار ۱۷۹ میلیارد ریال و ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی طی سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

پاسگاه پلیس‌ راه عسلویه سال آینده افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، محسن رضایی رییس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌‎ای استان بوشهر با اشاره به اینکه احداث، بازسازی و تجهیز ساختمان‌های پلیس‌راه، گامی بلند توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‎‌ای برای ارتقای ایمنی است، اظهار داشت: در این راستا بیش از ۳۶۰ میلیارد ریال از منابع ملی برای احداث یک پاسگاه جدید در محور عسلویه- سیراف و تعمیر و تجهیز قرارگاه و دو پلیس راه دیگر استان تخصیص یافته است. 

وی افزود: پاسگاه پلیس راه عسلویه با مساحت ۲ هزار متر و زیربنای ۵۲۰ متر مربع با اعتبار ۱۷۹ میلیارد ریال با ۴۵ درصد پیشرفت مطلوبی دارد و طی سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رضایی خاطرنشان کرد: همچنین تعمیرات اساسی قرارگاه پلیس راه استان، تعمیرات اساسی و تجهیز پلیس راه گناوه و تعمیرات پلیس راه کنگان از دیگر پروژه‌های فعال این اداره کل است که مجموعا بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال به این موارد اختصاص یافته است.

وی یادآور شد: اکنون ۵ پاسگاه پلیس راه در استان بوشهر بر ترافیک و حمل و نقل جاده‌ای نظارت می‌کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول