اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

اتصال ۲ روستا در ایلام به شبکه ملی اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام گفت: ۲ روستا در شهرستان چوار با بیش از ۱۰۰ خانوار با ایجاد یک سایت تلفن همراه، به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

اتصال ۲ روستا در ایلام به شبکه ملی اطلاعات

علی کریمی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام، بامداد دوشنبه ۲ بهمن ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: با همکاری اپراتور همراه اول و با ایجاد یک سایت تلفن همراه ۲ روستا در استان ایلام، با بیش از ۱۰۰ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۴۰۰ نفر به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

وی افزود: برای اتصال این روستاها از محل اعتبارات توسعه روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال هزینه صورت گرفته است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام ادامه داد: برنامه وزارت ارتباطات اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات است و تاکنون اتصال ۹۴ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات پایان یافته و پوشش ۹۶ درصدی جمعیت استان محقق شده است.

کریمی خاطرنشان کرد: براساس برنامه ششم توسعه، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مکلف است، مشکلات ارتباطی تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان را برطرف و اینترنت پرسرعت و پوشش تلفن همراه را برقرار کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، براساس این برنامه، ۲ روستای پل‌لک و پلک‌گردل در شهرستان چوار به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول