اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

دستاوردهای نظام اسلامی را به مردم بشناسانید

فرماندار فاریاب گفت: مردم باید آگاه شوند که چه کارهای بزرگی در بخش‌های مختلف از جذب سرمایه‌گذار، توسعه و آبادانی شهرها و روستاها گرفته تا ایجاد و ارتقاء زیرساخت‌ها انجام شده و چه دستاوردهای کم‌نظیری در حوزه‌های علمی، بهداشتی و درمانی حاصل شده است.

دستاوردهای نظام اسلامی را به مردم بشناسانید

به گزارش خبرگزاری فارس از فاریاب، یوسف میرشکاری سلیمانی امروز در جلسه ستاد دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر برای انقلاب اسلامی و ملت ایران یادآور روز‌های پرخاطره و سرنوشت‌ساز است.

فرماندار فاریاب بر امیدآفرینی و ایجاد نشاط اجتماعی تاکید و عنوان کرد: با توجه به پیش رو بودن رویداد مهم انتخابات،همه باید با برنامه‌ریزی به تحقق مشارکت حداکثری تلاش کنند تا همانند سال‌های گذشته انتخابات پرشور و با حضور حداکثری در شهرستان رقم بخورد.

وی به جهاد تبیین و لزوم معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخت و تصریح کرد: مدیران همواره با حجم گسترده وظایف با مدیریت منسجم پای کار هستند و اکنون نیز با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود، دستاوردهای دولت و فعالیت‌های انجام شده را در دهه فجر از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم برسانند.

وی اضافه کرد: مردم باید آگاه شوند که چه کارهای بزرگی در بخش‌های مختلف از جذب سرمایه‌گذار، توسعه و آبادانی شهرها و روستاها گرفته تا ایجاد و ارتقاء زیرساخت‌ها انجام شده و چه دستاوردهای کم‌نظیری در حوزه‌های علمی، بهداشتی و درمانی حاصل شده است.

وی اضافه کرد: پیش از انقلاب، ما کشوری مصرف کننده بودیم و حتی پزشکان عمومی ما نیز از کشورهای هند، پاکستان و بنگلادش می‌آمدند.

پایان پیام /۸۰۰۴۲/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول