اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ساخت ۶ شناور یدک کش در هرمزگان

مدیرکل صنایع حمل و نقل ریلی و دریایی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: ۶ فروند شناور آتش خوار یدک کش به صورت همزمان و برای نخستین بار در کشور به همت متخصصان داخلی در هرمزگان درحال ساخت است.

ساخت ۶ شناور یدک کش در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، روح الله ارجمندی مدیرکل صنایع حمل و نقل ریلی و دریایی وزارت صنعت، معدن و تجارت امروز با اشاره به اینکه این شناورها اوایل سال آینده به آب انداخته می‌شود، افزود: چهار فروند از این شناورها با قدرت چهارهزار و ۴۰۰ اسب بخار و ۲ فروند نیز با قدرت ۶ هزار اسب بخار است. 

وی بیان کرد: این شناورهای آتش خوار به طول ۳۳ متر و عرض ۱۲ متر و در خطوط و تکنولوژی بالا بوده که دارای سیستم رانش پروانه ۳۶۰ درجه است. 

این مسوول با اشاره به اینکه با ساخت این شناورها در داخل کشور وابستگی ما به کشورهای دیگر از بین می‌رود، اظهار کرد: ساخت شناورهای آتش خوار یدکش موجب افزایش ایمنی در صنایع فراساحل و سازمان بنادر و دریانوردی می‌شود 

به گزارش فارس، سفارش نیازهای داخلی در زمینه کشتی و صنایع دریایی به داخل می تواند ضمن صرفه جویی ارزی، سبب ایجاد اشتغال و رشد صنعت کشتی سازی به عنوان پیشران اقتصاد دریامحور در کشورمان شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول