اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

امدادرسانی ناوشکن الوند ارتش به لنج حادثه دیده ایرانی

لنج صیادی ایرانی که بیش از ۲۰ روز از گم شدنش در آب‌های دریای عمان می‌گذشت طی عملیاتی روز گذشته با کمک ناوشکن الوند، امداد رسانی شد.

امدادرسانی ناوشکن الوند ارتش به لنج حادثه دیده ایرانی

یه گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، صبح روز گذشته طی عملیات امداد و نجات توسط ناوشکن الوند نیروی دریایی ارتش در محدوده آبهای شمال اقیانوس هند و دریای عمان، لنچ صیادی ایرانی که بیش از 20 روز از گم شدنش می گذشت، پیدا شد.

این لنج ماهی گیری به علت نقص فنی و کمبود سوخت مدت بیست روز در محدوده شمال اقیانوس هند سرگردان بوده و متاسفانه یک نفر از خدمه آن در اثر دریازدگی جان خود را از دست داده بود، با حضور به موقع ناوشکن الوند ضمن برطرف شدن نقص فنی لنچ حادثه دیده، جیره غذایی و سوخت  آن نیز توسط ناوشکن الوند تامین شد و با راهنمایی فرمانده ناوشکن الوند به سمت ساحل کشورمان هدایت شد.

 

 

امیر دریادار ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش در توضیح عملیات نجات این لنج ایرانی اظهار کرد: ماموریت نجات لنج ایرانی در جایی انجام شد که ناوهای غیرموجه با حضور زائدشان در منطقه علیرغم درخواست های مکرر لنج ایرانی برای دریافت کمک هیچگونه پاسخی به آن‌ها ندادند.

 

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: برخلاف بی توجهی ناوهای غیرموجه در منطقه به درخواست کمک لنج آسیب دیده ایرانی، نیروی دریایی ارتش رسالت خود را بر مبنای قوانین بین المللی دریاها در عمق دریاها انجام داد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول