اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

گلایه امام جمعه گچساران از مدیران تا حضور ضعیف آن‌ها در یک برنامه

امام جمعه گچساران گفت: این صندلی ها حاصل خون شهداd بسیاری است که امروز شما به آن تکیه زده اید و باید پاسخگوی شهداء و خانواده آنها باشیم.


گلایه امام جمعه گچساران از مدیران تا حضور ضعیف  آن‌ها در یک برنامه

به گزارش خبرگزاری فارس از گچسارانY حجت الاسلام هاشمی منش در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: قهرمانی تیم هاکی نفت و گاز گچساران را تبریک می گوییم و امیدواریم شاهد موفقیت های رشته های متعدد ورزشی گچساران باشیم.

وی بیان کرد: در آستانه فرا رسیدن ایام دهه فجر هستیم، میلاد با سعادت امیرالمومنین را نیز پیش رو داریم.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: دهه فجر به ایام الله اسم برده شده تمام روزها روزهای خداوند است اما در این روزها دست خدا دیده شده است.

حجت الاسلام هاشمی منش عنوان کرد: در دهه فجر ملت ما دست خدا را دیدند و شما امروز مبلغان این حرکت الهی در سراسر عالم هستید حرکتی که انبیاء الهی آرزوی چنین روزی را داشتند.

وی گفت: ایام الله را فراموش نکرده و آن را مرتب یادآوری کنید، باید اول منزلت آن و جایگاهش را شناخته تا بتوانیم آن را به خوبی یادآوری کنیم.

امام جمعه گچساران خاطرنشان کرد: هر اندازه که قدردان این نعمات بزرگ الهی باشیم خداوند برکاتش را بیشتر می کند اگر بی تفاوت بودید خداوند شما را امتحان می کند و نعمت را که عطا کرده می گیرد.

حجت الاسلام هاشمی منش بیان کرد: امروزباید قدر انقلاب اسلامی این نعمت والا، را دانسته و در خصوص آن شکر گذار باشیم، ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و تکریم و تجلیل از مردم است.

وی افزود: مردم پای انقلاب اسلامی ایستاده و شهید می دهند، امروزه شاهد تلاش های بسیار سپاه پاسدارن و نیروهای امنیتی برای آرامش و امنیت در کشور هستیم.

امام جمعه گچساران با اشاره به پاسخگو نبودن برخی مدیران اظهار کرد: این صندلی ها حاصل خون شهداء بسیاری است که امروز شما به آن تکیه زده اید و باید پاسخگوی شهداء و خانواده آنها باشیم.

حجت الاسلام هاشمی منش اضافه کرد: چقدر راحت از دستاوردهای نظام می‌گذریم مدیر باید خودش در صحنه بوده و شما مسوولان پرچمدار هستید، مردم گلایه‌مند هستند که مدیران پاسخگو نیستند.

وی گفت: ما باید قدردان نظام جمهوری اسلامی بوده و پاسخگوی مردم باشیم، قریب به ۴ ماه است امام جمعه شهرستان هستم ولی هنوز همه مدیران را نمی‌شناسم آیا باید من پیش آنها بروم و خودم را معرفی کنم؟ 

امام جمعه گچساران اظهار کرد: متاسفانه حضور مدیران شهرستان در نماز جمعه و برخی رویدادهای فرهنگی کم رنگ است.

حجت الاسلام هاشمی منش بیان کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای تقویت ارتباط ما با مردم است، باید قدر دان انقلاب اسلامی باشیم، دهه فجر دهه تجدید با آرمانهای انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: نقش مردم و حضور آنها در صحنه های متفاوت مهم بوده و بر هیچکس پوشیده نیست، رهبری معظم انقلاب تکیه بر توده مردم را در واقع یک انتخاب راهبردی نظام جمهوری اسلامی می داند.

 

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول