اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مرکز مردمی نفس به 20 نوزاد نفس و زندگی بخشید

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه روح الله استان مرکزی از تولد 20 نوزاد با مداخله‌گری مرکز مردمی نفس به منظور جلوگیری از سقط جنین خبر داد.

مرکز مردمی نفس به 20 نوزاد نفس و زندگی بخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سعید محمد دوست ظهر امروز در همایش جوانی جمعیت و طرح مردمی نفس در اراک اظهار کرد: مرکز مردمی نفس با هدف کار گسترده فرهنگی در جهت مقابله با سقط‌جنین و شناسایی مادرانی که متقاضی سقط فرزند سالم خود بودند، کار خود را در استان آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: مرکز مردمی نفس با رویکرد نجات فرزندان سقط و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی با فعالیت در سه حوزه شناسایی، حمایت و فرهنگ‌سازی  در طول یک سال گذشته  موفق شده بیش از  180 نفر از مادرانی که قصد سقط‌جنین فرزندان خود را داشتند، اقناع کند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه روح الله استان مرکزی افزود: در مرکز نفس با جلوگیری از سقط‌جنین، تاکنون از سقط 155 جنین جلوگیری شده که 20 فرزند نیز متولد شده‌اند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: انتظار داریم کارشناسان مامایی و پزشکان و همه دستگاه‌ها و خصوصا مراکز مردمی با مرکز نفس همکاری کنند تا از سقط غیرقانونی پیشگیری شود. 

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول