اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

پلمب مجتمع گردشگری متخلف در ساوه

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ساوه گفت: عدم انجام تعهدات یک مجتمع گردشگری در این شهرستان را به تعطیلی و پلمب کشاند.

پلمب مجتمع گردشگری متخلف در ساوه

به گزارش خبرگزاری  فارس از اراک، رضا ایاز با بیان اینکه عدم انجام تعهدات یک مجتمع گردشگری در این شهرستان را به تعطیلی و پلمب کشاند، گفت: مجتمع‌های گردشگری شهرستان به منظور انجام تعهدات قانونی و بهداشتی در این دوره مورد بازدید و نظارت قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: تمام اماکن ملزم به رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی، تعهدات اداری، قانونی و بهداشتی هستند و پس از اخذ مجوزهای لازم اجاره فعالیت و ارائه خدمات به مردم را دارند.

 ایاز افزود:  تمام مجتمع‌های گردشگری با توجه به ماده ۱۷ قانون نظام صنفی ملزم به رعایت قوانین و مقررات جاری کشور، از جمله قوانین و مقررات صنفی، انتظامی، بهداشتی، ایمنی، حفاظت فنی و زیباسازی محیط کاری و دستورالعمل‌های مربوط به نرخ گذاری کالاها و خدمات را که از سوی مراجع قانونی ذی ربط ابلاغ می‌شود، هستند و در این راستا با هرگونه هنجارشکنی قاطعانه برخورد خواهد شد.

وی تاکیدکرد: پلمب و جریمه واحدهای صنفی اساساً مطلوب نظر ما نیست ولی به عنوان یک نهاد نظارتی درصورت مشاهده تخلفات مشهود و عینی مکلف به برخورد قانونی هستیم.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول