اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

برگزاری برنامه های دهه فجر ذیل شعار محوری«جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن»

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب توده ها و اقشار مردم بود که با اتکا به این ویژگی 45 سال محکم و استوار و با همان آرمانهای ابتدای پیروزی انقلاب در مسیر رشد و تعالی در حرکت است .

برگزاری برنامه های دهه فجر ذیل شعار محوری«جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن»

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین موسی پور در دیدار مسئولان شورای هماهنگی تبلغات اسلامی و اعضای ستاد مرکزی بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با دکتر رئیسی رئیس جمهور محترم گفت: مردمی بودن ویژگی ممتاز انقلاب اسلامی ایران است که سایر انقلابها در جهان به دلیل نقص در این مولفه در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند و یا منحرف شدند.

وی با اشاره به برنامه های دشمن در فتنه های 78، 88، 96، 98 و 1401 افزود: حضور مردم در همه ی عرصه ها، برنامه های دشمن را به شکست کشاند و فتنه ها را خنثی کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به برنامه های دشمن در جنگ ترکیبی و تهاجم همه جانبه فتنه 1401 ادامه داد: از شهریور تا آبان 1401 میلیون ها نفر در تظاهرات خیابانی و اجتماعات مختلف شرکت کردند و مردم صحنه را با حضور خود تغییر دادند و دسیسه خطرناک و فتنه پیچیده آمریکایی صهیونیستی و غربی را با شکست مواجه ساختند.

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه گفت: افتخار داریم در مجموعه‌ای فعالیت می کنیم که زمینه ساز و بسترساز حضور مردم در صحنه ها و عرصه های انقلابی است و توانسته در این مسیر، قدرت نرم جمهوری اسلامی و حضورهای مردمی را سامان دهد.وی افزود: از ابتدای سال جاری بیش از 20 برنامه سراسری در مناسبت‌های ملی و انقلابی در قالب بیش از 30 هزار تظاهرات، تجمع و راهپیمایی طراحی و اجرایی شده که این نشانه مردمی بودن انقلاب و ایستادگی مردم پای کار انقلاب است.

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مردم با وجود بعضی مشکلات، پای کار انقلاب هستند تاکید کرد: امپراطوری رسانه‌ای دشمن، ایمان و امید مردم را هدف قرار داده تا مردم را از انقلاب دور کرده و اعتماد مردم به نظام را کاهش دهد.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دشمن کاهش سرمایه اجتماعی نظام است تصریح کرد: امروز هر سخن و هر اقدامی که امید مردم را نشانه رود، خیانت به انقلاب، اسلام، مردم و کشور است.

او در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح رویکردهای این شورا در بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و با گرامیداشت تقارن دهه فجر امسال با مناسبت‌ها و اعیاد دینی گفت: برنامه‌های امسال در فضایی با طراوت و همراه با جشن و سرور 45 سالگی انقلاب اسلامی تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: در ستاد بزرگداشت دهه فجر تاکید داریم برنامه های امسال و به ویژه روز 22 بهمن باید نمایشگاه ارائه دستاوردهای نظام و تلاش‌های دولت مردمی باشد، تبیین و تشریح پیشرفت‌های کشور در ساحت‌های مختلف از جمله رویکردهای سال جاری است.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول