اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

شصت و دومین اجلاس معاونان فرهنگی دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود

قائم مقام معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از برگزاری شصت و دومین اجلاس معاونان فرهنگی دانشگاه های کشور از امروز تا چهارم بهمن ماه خبر داد.

شصت و دومین اجلاس معاونان فرهنگی دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از وزارت علوم، شصت و دومین اجلاس معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های کشور با رویکرد و هدف بازدید از دستاوردها و صنایع استان هرمزگان در بندرعباس برگزار می شود.

رشید جعفرپور افزود: این اجلاس که از تاریخ ۱ تا ۴ بهمن ماه با همکاری مدیریت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی بندرعباس، و ستاره خلیج فارس، مدیریت منطقه آزاد قشم، نیروی دریایی ارتش و دانشگاه هرمزگان با شعار «دانشگاه؛ پیشران و راوی پیشرفت ایران» برگزار می شود، زمینه آشنایی معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های کشور را با صنایع مختلف کشور واقع در استان راهبردی هرمزگان را فراهم می کند.

قائم مقام معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با بیان اینکه این اجلاس با رویکرد جهاد تبیین برگزار خواهد شد، تاکید کرد: نشست های تخصصی جهاد تبیین، روایت پیشرفت، نقش دانشگاهیان در مشارکت حداکثری در انتخابات و برخی کارگروه‌های فرهنگی و اجتماعی از جمله موضوعاتی خواهد بود که در این اجلاس بررسی خواهند شد.

جعفرپور با بیان اینکه معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با هدف تبیین اهداف و راهبردهای معاونت اجلاس های معاونان را برنامه ریزی می کند، افزود: استان هرمزگان ظرفیت های متعدد فرهنگی، صنعتی، گردشگری و اقتصادی را دارا بوده و می تواند مقصد اردوهای راهیان پیشرفت دانشگاهیان کشور باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول