اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

بودجه شهرداری تهران اوایل اسفند ماه تصویب می شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران از بررسی بودجه پیشنهادی 165 هزار میلیارد تومانی شهرداری در کمیسیون‌های تخصصی شورا خبر داد.

بودجه شهرداری تهران اوایل اسفند ماه تصویب می شود

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس،‌ محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران، امروز یکشنبه 1 بهمن 1402 در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران به بودجه پیشنهاد‌ی شهرداری برای سال 1403 اشاره کرد و گفت:  بودجه پیشنهادی شهرداری حدود 165 هزار میلیارد تومان است و امروز اولین جلسه بودجه برگزار و معاونین شهردار هم در آن حضور داشتند.

وی با بیان اینکه موضوعات شهرسازی، املاک و مالی و... مورد بحث و بررسی قرار گرفت، گفت: در مورد سقف بودجه در کمیسیون برنامه و بودجه امروز تصمیم‌گیری شده و سه شنبه هم در کمیسیون تلفیق سقف بودجه مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار می گیرد و هفته آینده این سقف بودجه در صحن علنی شورا تصویب می‌شود.

آخوندی ادامه داد:‌ تا اول اسفند سال جاری جلسات برگزار می‌شود و موضوع مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و ان‌شاءالله در ابتدای اسفند بودجه 1403 شهرداری تصویب می‌شود.

وی در خصوص بودجه حمل و نقل عمومی در سال آینده، گفت: در لایحه پیشنهاد‌ی شهرداری 43 درصد بودجه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به  حمل و نقل اختصاص داده و عدد خوبی است البته قول می‌دهم با توجه به نگاهی که در شوراست این سقف افزایش میِ‌یابد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران  در خصوص درآمدهای پایدار و ناپایدار شهرداری تهران، گفت: تعریف درآمدهای پایدار و ناپایدار متفاوت است اما تمامی موضوعات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در کمیسیون‌های تخصصی مورد بحث و بررسی قرار می‌دهیم.

همچنین  مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در جمع خبنگاران گفت: امروز گزارشی به مناسبت روز هوای پاک نیز توسط مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری ارائه  می شود و متمم بودجه هم بررسی می‌شود.

وی در بخش دیگر سخنانش به در خصوص دوربرگردان  بزرگراه ارتش  گفت: پل B9 در نگهداشت، مکانیزه است. با توجه‌ به سردسیر بودن منطقه و احتمال یخ بندان، از موادی که آسیبی به آسفالت نمی‌زند در این پل استفاده خواهد شد. برای پل بعدی پیشنهاد ما این بود از المنت استفاده شود و سطح را گرم نگه دارد، گفت: این نوع ساخت برای اولین بار در کشور مورد توجه بوده است.

چمران  با بیان اینکه جمع‌آوری دکل‌های مخابراتی چندان مورد توجه قرار نگرفته است، گفت: در طول این مدت مرتباً دکل نصب شده و امروز جمع‌آوری‌کار سختی است اما امیدواریم برای جمع‌آوری این دکل‌ها برنامه‌ریزی شود.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول