اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

سالگرد شهید عبدالحسین مجدمی‌‌مقدم در شادگان برگزار می‌شود

آیین بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت پرافتخار شهید عبدالحسین مجدمی‌‌مقدم فرمانده بسیج شهر دارخوین در شادگان برگزار می‌شود.

سالگرد شهید عبدالحسین مجدمی‌‌مقدم در شادگان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، به مناسبت فرا رسیدن چهارمین سالگرد شهادت پرافتخار شهید عبدالحسین مجدمی‌‌مقدم فرمانده بسیج شهر دارخوین آیین بزرگداشتی با حضور اقشار مختلف مردم در شادگان برگزار می‌شود.

این برنامه روز یکشنبه یکم بهمن‌ماه سال 1402 همزمان با شب میلاد امام جواد(ع) از ساعت 19 آغاز می‌شود که جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، یادگاران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در این آیین شرکت می‌کنند.

آیین بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت شهید عبدالحسین مجدمی‌‌مقدم در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شادگان واقع در عباس آباد برگزار می‌شود که جمعی از مسؤولان محلی نیز در این برنامه معنوی حضور می‌یابند.

همچنین در آیین بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت شهید عبدالحسین مجدمی‌‌مقدم جمعی از دوستان و همکاران این شهید در سپاه و بسیج نیز شرکت می‌کنند و یادش را گرامی می‌دارند.

شهید عبدالحسین مجدمی‌‌مقدم فرمانده بسیج شهر دارخوین سال 1359 در منطقه دُرق شهرستان شادگان دیده به جهان گشود، با اینکه فرزند دوم خانواده بود ولی همیشه اعضای خانواده همیشه با او مشورت می‌کردند.

وی در بامداد روز چهارشنبه 2 بهمن 1398 توسط دو تروریست نقابدار در حال ورود به خانه به ضرب چهار گلوله به درجه رفیع شهادت نایل آمد و نامش در زمره 24 هزار شهید گلگون کفن استان خوزستان ثبت شد.

پیکر پاک و مطهر شهید عبدالحسین مجدمی‌‌مقدم با حضور پرشور مردم و جمعی از مسؤولان استانی و شیوخ و سران عشایر عرب تشییع شد و در گلزار شهدای روستای بزی شادگان آرام گرفت.

شهید عبدالحسین مجدمی‌‌مقدم در سن 39 سالگی شهد شیرین شهادت را نوشید و 2 فرزند پسر به نام‌های علیرضا و محمد از او به یادگار مانده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول