اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

غریب‌آبادی با سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان دیدار کرد

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران که در صدر هیأتی به افغانستان سفر کرده است، با سرپرست وزارت امور خارجه این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

غریب‌آبادی با سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان دیدار کرد

به گزارش گروه قضائی خبرگزاری فارس به نقل از معاونت امور بین الملل قوه قضاییه و ستاد حقوق بشر، کاظم غریب‌آبادی که بنابر دعوت رئیس شورای قضایی افغانستان در صدر هیاتی به این کشور سفر کرده است، با مولوی امیرخان متقی سرپرست وزارت امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

طرفین در این دیدار، که حسن کاظمی قمی نماینده ویژه ایران در امور افغانستان و سفیر در کابل نیز در آن حضور داشت، درباره طیفی از موضوعات مانند مقابله جدی با تروریسم و گروه‌های تکفیری و تشکیل کمیته مشترک قضائی در این رابطه، انتقال تجربیات قضائی ایران به افغانستان، انتقال محکومان و استرداد مجرمان گفت‌وگو کردند.

براساس این گزارش، هیات ایرانی در بدو ورود مورد استقبال مقاماتی از شورای قضایی، وزارت دادگستری و وزارت خارجه هیات حاکمه افغانستان قرار گرفت.

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و هیات همراه در ادامه با رئیس شورای قضایی، دادستان کل و برخی اعضای شورای قضایی افغانستان دیدار و رباره موضوعات مورد علاقه مشترک، گفت‌وگو خواهد کرد.

محمد کاظمی فرد رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه و طرهانی معاون قضایی دادگستری کل استان تهران نیز در این سفر، غریب‌آبادی را همراهی می‌کنند.

 پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول