اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

لرستان از امن ترین استان‌ها برای توسعه اقتصادی و سرمایه‌گذاری است

فرمانده انتظامی لرستان گفت: با توجه به پتانسیل‌های خوب و بسیار بالای این استان به منظور سرمایه‌گذاری و ایجاد واحدهای تولیدی، این اطمینان را میدهیم که لرستان یکی از امن‌ترین استان‌ها برای سرمایه‌گذاری است.

لرستان از امن ترین استان‌ها برای توسعه اقتصادی و سرمایه‌گذاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار یحیی الهی ظهر امروز در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی، شهرک‌های صنعتی خرم‌آباد در جمع مدیران، کارکنان و متولیان واحدهای تولیدی ضمن ابراز رضایت از فعالیت واحدهای صنعتی و تولیدی اظهار داشت: امروز خدا رو شاکرم که در جمع شما زحمت کشان و سربازان جبهه تولید و خودکفایی هستم.

وی با بیان اینکه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رشادت‌های فرزندان این مرز و بوم در همه عرصه‌ها اعم از نظامی، هوا و فضا، پزشکی، صنعت و غیره در اوج اقتدار وعزت است، گفت: این اقتدار و عزت مرهون تلاش‌های همه شما در سایه امنیت است.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به جنگ اقتصادی همه جانبه دشمن علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی و تاکیدات مقام معظم رهبری در سال‌های متوالی مبنی بر اشتغال و تولید، خاطرنشان کرد:  اقدامات و تولیداتی که در بحث خودکفایی در برخی حوزه‌ها در این واحد صورت گرفته، امیدبخش است.

این مقام ارشد انتظامی لرستان تصریح کرد: امروز پلیس به عنوان خادم و خدمتگزار مردم با همکاری سایر دستگاه ‌های متولی در تولید و ایجاد امنیت که از آن به عنوان ریشه و ستون اصلی شکوفایی اقتصاد بوده، در حال انجام وظیفه است.

الهی در پایان با بیان اینکه شکوفایی اقتصادی در سایه امنیت پایدار میسر است، افزود: با توجه به پتانسیل‌های خوب و بسیار بالای این استان به منظور سرمایه‌گذاری و ایجاد واحدهای تولیدی، این اطمینان را میدهیم که لرستان یکی از امن‌ترین استان‌ها برای سرمایه‌گذاری است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول