اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مهدی فضائلی: جهاد امیدآفرینی از ضروریات امروز کشور است

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی از ضروریات امروز کشور است، گفت: روحانیت می تواند در این عرصه ورود مناسبی داشته و به بیان دستاوردها و واقعیت ها بپردازد تا از القائات شبهات دشمنان جلوگیری کند‌.

مهدی فضائلی: جهاد امیدآفرینی از ضروریات امروز کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مهدی فضائلی، امروز در همایش بصیرتی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که در مشهد مقدس برگزار شد با اشاره به اینکه انتخابات مهمترین رویداد سیاست داخلی کشور است، اظهار کرد: در 11 اسفندماه امسال، دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم.

وی ابراز داشت: موضوع انتخابات اگرچه همواره مورد تأکید رهبر انقلاب بوده؛ ولی اگر نگوییم بی سابقه، کم سابقه بوده که ایشان زودتر از دفعات قبل، باب سخن درباره انتخابات را باز کردند و این ورود زودهنگام، نیازمند تأمل است.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه ایران قوی یک «سیستم کلان» است، افزود: همه آحاد مردم، علاقمند به قوی بودن ایران هستند.

فضائلی بیان داشت: اگر می خواهیم ایران قوی تحقق پیدا کند، اجزاء رئیسه این سیستم، دستگاه و نهاد رهبری، قوای سه گانه و دستگاه و نهادهای گوناگون دیگر است؛ پس قطعا یکی از بخش هایی که قدرت او به تحقق ایران قوی کمک خواهد کرد، قوای سه گانه بوده که یکی از این قوا، مجلس شورای اسلامی است و رأی مردمی، یکی از پشتوانه های مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی از ضروریات امروز کشور ماست، افزود: روحانیت می تواند در این عرصه ورود مناسبی داشته و به بیان دستاوردها و واقعیت ها بپردازد تا از القائات شبهات دشمنان جلوگیری شده و گره های ذهنی افراد را باز نماید.

وی با اشاره به اینکه انتخابات پر شور می تواند نقشه های دشمن را خنثی کند، ابراز داشت: از مدت ها قبل دشمنان برای کمرنگ شدن انتخابات ایران نقشه کشیدند و اگر پیش بینی های آنان برای تأثیرگذاری در کاهش مشارکت در انتخابات اتفاق بیفند، نقشه و تدارک یک توطئه و اجماع برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران را دیده اند؛ لذا انتخابات از این حیث نقش تعیین کننده‌ای دارد.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: دلیل ورود زود هنگام رهبر معظم انقلاب به مسئله انتخابات، وجود چنین برنامه ها و نقشه هایی است که دشمن برای ایران اسلامی برنامه ریزی کرده است و باید برای شکست نقشه های دشمنان تلاش بیشتری انجام داد.

وی بیان کرد: ما منکر مشکلات در کشور نیستیم و باید برطرف شود؛ اما دشمن فقط مشکلات را دیده و آن را به قصد ناامیدی بیان نموده و حتی نقاط قوت را نیز به صورت مشکل نشان می دهد؛ ولی ما در کنار بیان مشکلات موجود، واقعیت ها و دستاوردها را نیز بیان می کنیم.

پایان پیام/ض

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول