اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  جامعه

آلودگی صوتی در کدام مناطق شهروندان را آزار می‌دهد

براساس ایستگاه‌های ثابت سنجش صوت در تهران، پایتخت هم اکنون در زمینه آلودگی صوتی با 10 منطقه در شرایط خطرناک، 11 منطقه آزاردهنده، 2 منطقه نامناسب برای کودکان و سالمندان و 3 منطقه سالم روبه رو است.

آلودگی صوتی در کدام مناطق شهروندان را آزار می‌دهد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا؛ براساس ایستگاه‌های ثابت سنجش صوت در تهران، پایتخت امروز در 30 دی ماه 1402 در میان مناطق 22‌گانه منطقه 18، افسریه، نیروهوایی، میدان خراسان، سعدی جنوبی، بزرگراه حکیم، بزرگراه همت، خیابان شهید گمنام، خیابان قزوین و تهرانپارس در شرایط خطرناک با رنگ قرمز در نقشه مشاهده می‌شود.

همچنین در این میان میدان نماز، بزرگراه امام علی(ع)، منطقه4، خیابان حافظ، میرداماد، بعثت، میدان بهاران، میدان الغدیر، شهرک گلها، میدان تهرانسر و شهران در شرایط آزار دهنده اعلام شد.

گفتنی است که پونک و میدان فتح با رنگ زرد در شرایط نامناسب برای کودکان و بزرگسالان قرار دارد و سه منطقه گلبرگ، اقدسیه و منطقه 22 در شرایط مناسب اعلام شد؛ این در حالی است که در روزهای گذشته منطقه 22 تهران در هر زمان با رنگ قرمز نمایان می‌شد اما هم اکنون با تغییر وضعیت اساسی در شرایط مناسب قرار گرفت.

قابل ذکر است که با این تفاسیر در شاخص شبانه (10 شب تا 7 صبح) هیچ مناطقی با رنگ سبز دیده نمی‌شود و تمامی مناطق در شرایط آزاردهنده یا خطرناک به سر می‌برند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول