اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

انتخابات پیش‌رو جلوه‌گر وطن‌دوستی و آرمان‌خوانی ملت ایران خواهد شد

مجمع طلاب و روحانیون عضو شوراهای اسلامی شهرهای کشور در بیانیه خود آورده است: ملت شریف، آرمان‌خواه و صبور ایران در راهپیمایی ۲۲بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند، وطن‌دوستی و آرمان‌خواهی خود را بار دیگر به جهانیان ثابت خواهد کرد.

انتخابات پیش‌رو جلوه‌گر وطن‌دوستی و آرمان‌خوانی ملت ایران خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، متن بیانیه مجمع طلاب و روحانیون عضو شوراهای اسلامی شهرهای کشور بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مجمع طلاب و روحانیون عضو شوراهای اسلامی شهرهای کشور در پایان پنجمین نشست فصلی خود در شهر مقدس مشهد و در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیانیه پایانی نشست خود را به شرح ذیل صادر می‌نماید:

1. مفتخریم که انقلاب اسلامی با گذشت ۴۵ سال از عمر پرفرازونشیب خود، همواره بر سر آرمان‌ها و گفتمان اصیل خود ایستاده است و ارزش‌هایی چون استقلال، استکبارستیزی، دفاع از مظلومان و مستضعفان عالم، ایثار و شهادت و علم و حکمت، همچنان به‌عنوان خطوط اصلی حکمروایی و اداره این کشور قرار دارند.

2. ملت ایران درراه استقامت بر ارزش‌ها و حفظ استقلال خود، هزینه‌های زیادی را متحمل شده است و شجره طیبه نظام اسلامی را با خون پاک بهترین‌های خویش آبیاری کرده است؛  بنابراین تقدیم شهدای عزیز حادثه کرمان، اولین قربانی‌های ما در این راه نبوده و آخرین هدایای این مردم به‌پای انقلابشان نیز نخواهد بود.

3. این ملت شریف، آرمان‌خواه و صبور _ که جای زخم‌های عمیق استعمار و ضربه‌های کاری رژیم پهلوی بر جان آن‌ها هنوز التیام نیافته است و گاه‌گاهی نیز کم‌کاری برخی مدیران همچون نمکی بر زخم کهنه آن‌هاست_ دو حماسه بزرگ در روزهای پایانی سال، پیش رو دارد و بی‌شک هم در راهپیمایی ۲۲بهمن و هم در انتخابات ۱۱ اسفند، وطن‌دوستی و آرمان‌خواهی خود را بار دیگر به جهانیان ثابت خواهد کرد.

4. طلاب و روحانیون عضو شوراهای اسلامی شهرهای کشور با ملت عزیز عهد می‌بندند که درراه اعتلای مدیریت شهری و تحقق آرمان‌شهر اسلامی و خدمت وسیع، بی‌منت و عادلانه از طریق شهرداری‌ها، از هیچ تلاشی دریغ ننموده و به رسالت الهی و تاریخی خود در این راستا، عمل نمایند.

والسلام علیکم و رحمةالله

دی ۱۴۰۲

مشهدالرضا(ع)

پایان پیام/ 78041

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول