اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

زمینه چینی برای حضور هلدینگ‌های بزرگ سرمایه‌گذاری در زنجان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور به استان زنجان رایزنی های اولیه برای انعقاد ۱۶ تفاهم‌نامه با هلدینگ های بزرگ سرمایه گذاری در این استان انجام شد و پیگیری ها برای نهایی شدن آنها در جریان است.

زمینه چینی برای حضور هلدینگ‌های بزرگ سرمایه‌گذاری در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، حسین محمدی با بیان اینکه در سفر اخیر رییس جمهور به استان زنجان رایزنی های اولیه برای انعقاد ۱۶ تفاهم‌نامه با هلدینگ های بزرگ سرمایه‌گذاری در این استان انجام شد و پیگیری‌ها برای نهایی شدن آنها در جریان است، اظهار داشت: اگر این تفاهم‌نام‌ها را عملیاتی کنیم بخش بزرگی از راه را در حوزه جذب سرمایه گذاری در استان رفته ایم و این موضوع را البته در همه شهرستان ها در دستور کار داریم.

معاون استاندار زنجان از احصای ۵۲ فرصت سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و گفت: این فرصت‌ها با مشارکت دستگاه‌های اجرایی در حوزه های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات شناسایی و تدوین شده است.

وی به رصد و ارزیابی فعالیت ها در شهرستان‌های استان در حوزه جذب سرمایه گذاری ها اشاره کرد و افزود: عملکردها در برخی شهرستان های استان در این خصوص مطلوب نیست.

محمدی به لزوم تدوین اطلس سرمایه گذاری در هریک از شهرستان های استان تاکید کرد و گفت: این موضوع یکی از دغدغه های جدی ما است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه جذب سرمایه‌گذار همراهی و هم افزایی همه دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد، گفت: در فرآیند برخی سرمایه‌گذاری‌ها خواسته و یا ناخواسته امور را به بروکراسی بیشتر سوق می‌دهیم در حالی‌که دستگاه‌ها خیلی از مسائل را با تکیه بر اختیارات خود می توانند انجام دهند که این مهم نیز نیازمند شجاعت و جسارت مدیران است.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول