اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

نجات دو صیاد جاسکی در آب‌های دریای عمان

معاون دریایی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از نجات جان دو صیاد بندر جاسک با هماهنگی مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار و همکاری شناور صیادی، در آب های دریای عمان خبر داد.

نجات دو صیاد جاسکی در آب‌های دریای عمان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، معاون دریایی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از نجات جان دو صیاد بندر جاسک با هماهنگی مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار و همکاری شناور صیادی، در آب های دریای عمان خبر داد.

یک قایق صیادی که از ۷ روز پیش و با دو سرنشین در فاصله ۷۵ مایلی از بندر چابهار در حال صید بود و از روستای سورگلم جهت صیادی به این محدوده آمده بود به علت مسیریابی نامناسب و هوای نامساعد (فورس ۵) در دریا سرگردان شده که با هماهنگی (MRCC) چابهار و با همکاری شناور صیادی بعد از چندین ساعت عملیات جستجو و نجات دریایی، نجات یافتند.

حتما قبل از دریاروی از اطلاعات هواشناسی دریایی با شماره تماس ۰۵۴۳۵۳۲۱۴۱۵ مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی و شماره ۱۵۵۰ اطلاع حاصل نمایند.

برای صیادی به صیدگاه های مشخص اعزام گردند و اطلاعات منطقه صید را در اختیار مالک شناور قرار دهند و همچنین تجهیزات ایمنی از جمله لایف رافت، حلقه نجات و جلیقه نجات به همراه داشته باشند. 

پایان پیام/ض

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول