اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مجلس، دولت و ایران قوی با حضور پررنگ مردم میسر است

امام جمعه موقت نایین گفت: حضور مردم در انتخابات بسیار مهم است و زمانی مجلس قوی و دولت قوی و به پشتوانه آن ایران قوی خواهیم داشت که مردم حضور پررنگ در صحنه داشته باشند.

مجلس، دولت و ایران قوی با حضور پررنگ مردم میسر است

به گزارش خبرگزاری فارس از نایین، حجت‌الاسلام امیر شفیعی، امام جمعه موقت شهرستان نایین در نماز جمعه این هفته ضمن تبریک فرارسیدن ماه با برکت رجب، با اشاره به عملیات طوفان الاقصی اظهار کرد: برخی از کشورهای اسلامی به دنبال عادی سازی رابطه و برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی بودند که اقدام مقاومت و حماس در حقیقت مقاومت را زنده کرد و ما آثار آن را در دنیا مشاهده می‌کنیم.

وی ادامه داد: مردم دنیا از این حقیقت که نزدیک به ۲۵ هزار نفر از مردم مظلوم فلسطین که اکثر آنها کودکان و زنان بودند به دست رژیم صهیونیستی جنایتکار شهید شدند، متوجه و آگاه شد و همه به شکست این رژیم صهیونیستی معترفند.

شفیعی افزود: رژیم صهیونیستی پس از طوفان الاقصی به صورت جنون آمیز به مردم مظلوم حمله ور شد و امروز به هیچ کدام از اهداف خود که زمین‌گیر کردن جبهه مقاومت و تصرف کامل غزه بود، نرسید و شکست خورد.

امام جمعه موقت شهرستان نایین با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در دید مردم دنیا مورد نفرت قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: در انگلیس، آمریکا، فرانسه و کشورهایی که دولت‌های آن حامی این رژیم فاسد هستند نیز این رژیم کودک‌کش منفور است و باید بدانیم که عاقبت پیروزی برای مردم مظلوم فلسطین و غزه خواهد بود و رژیم صهیونیستی در این دریای خون مظلومان غرق خواهد شد. 

وی در ادامه با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با ائمه جمعه سراسر کشور، گفت: حضور مردم در انتخابات بسیار مهم است و زمانی مجلس قوی و دولت قوی و به پشتوانه آن ایران قوی خواهیم داشت که مردم حضور پررنگ در صحنه داشته باشند.

امام جمعه موقت نایین افزود: ما اگر دچار جنگ تحمیلی و تحریم‌های ظالمانه نمی‌شدیم، وضعیت بهتری داشتیم اما نباید از کارهای مهم و بزرگی که انجام شده غافل شویم و نقاط ضعف را برجسته کنیم چرا که این خواسته دشمن است.

وی با اشاره به مناسبت‌های ماه با برکت رجب، اظهار کرد: یکی از فرمایشات امام هادی (ع) در زیارت جامعه کبیره این است که اهل بیت باب و درگاه امتحان مردم هستید و هرکسی که به سراغ شما آمد، در این امتحان نجات پیدا کرد و هرکس به سمت شما نیامد، هلاک شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول