اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اقدام سنگین جمهوری اسلامی هنوز شروع نشده است

امام جمعه موقت دهدشت گفت: جمهوری اسلامی ایران در این جریان خواست به دنیا نشان دهد که اگر دشمن خطایی کند بداند که اقدام سنگین ما هنوز شروع نشده است.

اقدام سنگین جمهوری اسلامی هنوز شروع نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت حجت‌الاسلام عبدالمطلب تقوی در خطبه های نماز جمعه این هفته دهدشت به فضیلت های ماه رجب از منظر خداوند اشاره کرد و گفت: ماه رجب ریسمانی است بین خدا و بنده که اگر بنده به این ریسمان چنگ بزند به او وصل می‌شود. 

تقوی با اشاره به اینکه تمام لحظات ماه رجب با برکت است، افزود: در این ماه هر کس کار نیکی انجام دهد چندنین برابر پاداش به او پاداش خواهند داد و گناهان انسان بخشیده می‌شود.

حجت‌الاسلام تقوی با اشاره به ولادت با سعادت جواد الائمه و گفت: بزرگ ترین برکت برای شیعیان ما همین امام جواد است.

وی به فرارسیدن ولادت امام علی (ع) اشاره کرد و گفت: یکی از ابتکارات و ویژگی مهمی است که خدای متعال به امیرالمومنین عنایت کرده است که سه روز مهمان خدا باشد تا متولد شود.

خطیب جمعه دهدشت با بیان اینکه این سه روز از ۱۳ تا ۱۵ رجب مشهور به «ایام البیض» است،افزود: که مردم در مسجد قرار بگیرند و خدا را عبادت کنند و وقتی از مسجد خارج می‌شوند مانند نوزاد تازه متولد شده باشند. 

تقوی به ۱۵ رجب رحلت زینب کبری «س» اشاره کرد و گفت: فضیلت و کرامت حضرت زینب سلام الله علیها در کربلای معلی متجلی شد. 

وی با توجه به حوادث روز جهان، افزود: یکی از مهم ترین اخبار در عالم این است که جمهوری اسلامی ایران منافقی را به وسیله موشک مورد حمله قرار داده است.

تقوی در ادامه تصریح کرد: جمهوری اسلامی مخالفان اسلام را مورد هدف قرار داده است که حتی کشور های اسلامی هم آنچنان لرزه ای بر اندام آن‌ها افتاد که تشکیل جلسه دادند. 

وی با اشاره به محکوم کردن ایران توسط سران عرب، گفت: همین اعرابی که اگر ایران نبود داعش آنان و سرزمین هایشان را تصرف می‌کرد، جرات نکردند مبادلات تجاری خود را با اسرائیل قطع کنند.

امام جمعه موقت دهدشت بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در این جریان خواست به دنیا نشان دهد که اگر دشمن خطایی کند بداند که اقدام سنگین ما هنوز شروع نشده است. 

تقوی افزود: به فضل الهی اگر روزی دشمنان اسلام اقدامی کنند جمهوری اسلامی هم تنگه هرمز را و هم دریای سرخ را به وسیله‌ خون دشمنان اسلام رنگین خواهد کرد.

وی به موشک های ساخت جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت : یکی از این موشک ها موشکی است که ۴۱۰ کیلوگرم مواد منفجره را ۲ هزار کیلومتر برای زدن ناوها و کشتی های جنگی دشمنان اسلام حمل می‌کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول