اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

حمایت مردم قم از فلسطینیان در «روز غزه» + فیلم

همزمان با روز غزه، مردم بصیر و همیشه در صحنه قم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بعد از اقامه نماز جمعه، ‌راهپیمایی کردند.

حمایت مردم قم از فلسطینیان در «روز غزه» + فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، به‌مناسبت ۲۹ دی‌ماه روز غزه، مردم بصیر و همیشه در صحنه قم در محکومیت جنایات رژیم جنایت‌کار صهیونیستی راهپیمایی باشکوهی را از میدان فلسطین به سمت چهارراه شهدا ‌برگزار کردند.

این راهپیمایی با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، از میدان جانبازان، به سمت چهارراه شهدا صفائیه برگزار شد.

مردم انقلابی شهر کریمه اهل‌بیت(س) در این راهپیمایی با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، خواستار برخورد فوری جامعه جهانی و دادگاه‌های بین‌المللی با رژیم کودک‌کش و بی‌رحم صهیونیستی شدند.

 

 

بر اساس اعلام وزارت بهداشت غزه، از آغاز جنگ ارتش رژیم اشغالگر قدس تا کنون ۲۳ هزار و ۹۶۸ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند؛ همچنین آخرین آمار مجروحان این جنایت‌ها ۶۰ هزار و ۵۸۲ تن اعلام شده است.

پایان پیام/ 78041/ض

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول