اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تدارک برنامه‌های نوروزی با تلفیق ماه رمضان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه جلسه ستاد تسهیلات سفر در استان برگزار شد، گفت: درحال تدارک برنامه‌ها برای نوروز ۱۴۰۲ هستیم که تلفیقی با برنامه‌های ماه رمضان خواهد بود.

تدارک برنامه‌های نوروزی با تلفیق ماه رمضان

حسین ایزدی مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: تمامی واحدهای گردشگری مازندران از دفاتر و رستوران‌های گردشگری بین راهی تا صنایع دستی و سایر به‌صورت متمرکز درحال آمادگی برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری هستند.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه بین‌المللی گردشگری از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه امسال، افزود: غرفه استان مازندران در سالن شماره ۷ به مساحت یک‌هزار و ۱۰۰ متر است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران به حضور متفاوت استان در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: تمام استان مازندران به‌صورت متمرکز در این نمایشگاه حضور می‌یابند‌.

ایزدی گفت: درحال حاضر هم درحال آماده‌سازی سقانفار هستند که نشان‌دهنده این بوده مازندران دیار علویان است.

وی با اعلام اینکه جلسه ستاد تسهیلات سفر هم در استان برگزار شد، بیان کرد: درحال تدارک برنامه‌ها برای نوروز ۱۴۰۲ هستیم که تلفیقی با برنامه‌های ماه رمضان خواهد بود.

پایان پایان/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول