اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بازداشت عوامل تیراندازی در برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: افرادی که در برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی تیراندازی کرده بودند بازداشت و سلاح آنها توقیف شد.

بازداشت عوامل تیراندازی در برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی ملک‌حسینی با اشاره به اینکه سلامت انتخابات مورد تاکید دستگاه قضایی است، گفت:  ۱۰۰ صفحه مربوط به لیدرهای نامزدهای انتخاباتی که در فضای مجازی اقدام به تبلیغات زودهنگام می‌کردند، تذکرات لازم داده شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: همچنین به سایت‌های خبری که با برگزاری نظرسنجی جو را مشنج کرده بودند نیز تذکر دادیم.

وی عنوان کرد: با پایش فضای مجازی مستندات دو مورد تیر اندازی در برنامه های نامزدهای انتخاباتی مشاهده شد که افراد شناسایی و بازداشت و اسلحه‌های آنها که مجاز بودند نیز توقیف شد 

ملک‌حسینی با اشاره به اینکه متاسفانه استفاده از سلاح در هفته گذشته منجر به مرگ دهیار لنده‌ای در مراسم عروسی شد،  افزود: در بحث استفاده از سلاح با افراد در هر جایگاه و منصبی که باشند تعارف نداریم و به صورت قانونی برخورد می‌شود. 

وی بیان کرد: شعبه ویژه‌ای در همین خصوص تشکیل شده و به دومین مورد استفاده از سلاح در برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی رسیدگی شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول