اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

«مرزها نمی‌میرند» در جشنواره منار بلغارستان

حمیدرضا ارجمندی فیلم ساز ایلامی گفت: فیلم کوتاه «مرزها نمی‌میرند» به شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «منار» در کشور بلغارستان راه یافت.

«مرزها نمی‌میرند» در جشنواره منار بلغارستان

حمیدرضا ارجمندی فیلم‌ساز ایلامی تهیه‌کننده و کارگردان «مرزها نمی‌میرند»، شامگاه پنج‌شنبه ۲۸ دی‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: فیلم کوتاه «مرزها نمی‌میرند» به بخش مسابقه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «منار» در کشور بلغارستان راه یافت، جشنواره «منار» ‌ MENAR در سال ۲۰۰۹ در شهر صوفیه، پایتخت بلغارستان آغاز به کار کرد. 

وی افزود: این جشنواره، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فرهنگی خاورمیانه و منطقه بالکان شناخته شده است که هر سال در ماه ژانویه، بهترین تولیدات سینمای خاورمیانه، آسیای مرکزی و شمال آفریقا از جمله فیلم‌های بلند، مستند و پروژه‌های کوتاه را عرضه می‌کند. 

کارگردان ایلامی ادامه داد: «مرزها نمی‌میرند»، روای داستان خانواده‌ای است که به دلیل جنگ در سرزمینشان، تصمیم گرفته‌اند از مرز عبور کنند.

ارجمندی خاطرنشان کرد: این فیلم‌کوتاه ۱۵ دقیقه‌ای از تولیدات دفتر انجمن سینمای جوانان استان ایلام است که پیش از این موفق به حضور در بیش از ۲۰ جشنواره جهانی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، شانزدهمین جشنواره فیلم «منار» از ۱۲ تا ۲۸ ژانویه ۲۰۲۴ در بلغارستان برگزار می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول