اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

قم می‌تواند از قطب‌های صنعت کفش ماشینی خاورمیانه شود

رییس شورای تحول و پیشرفت وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت:صنعت کفش ماشینی در قم یک صنعت باسابقه است و یکی از قطب‌های اصلی و بزرگ این صنعت در سطح کشور محسوب می‌شود که می‌تواند با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به یکی از قطب‌های مهم این محصول در خاورمیانه تبدیل شود.

قم می‌تواند از قطب‌های صنعت کفش ماشینی خاورمیانه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی گلشنی امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: برپایی این قبیل از نمایشگاه‌های تخصصی و بین‌المللی می‌تواند به هم افزایی و رونق هرچه بیشتر در بین تولیدکنندگان و تجار داخلی و خارجی تبدیل شود.

گلشنی، شبکه‌سازی را از مزیت‌های مهم برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی یاد کرد و افزود: دولت سیزدهم از رونق صنایع به خصوص صنایعی که دارای ارزش افزوده بالایی هستند، از جمله صنعت کفش حمایت می‌کند.

وی ابراز داشت: نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم از نظر کیفیت، جزو بهترین نمایشگاه‌های کشور است که تولیدکنندگان برتر در آن فرصت حضور پیدا کرده‌اند.

گفتنی است هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم با حضور ۴۰۰ غرفه از ۲۶ تا ۲۹ دی ماه جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی قم برپا است.

پایان پیام/ 78041

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول