اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

فرهنگیان بازوهای مشورتی و اجرایی شهرستان هستند

سرپرست فرمانداری بانه گفت: ترویج قدردانی از زحمات فرهنگیان باید در اولویت قرار بگیرد چراکه آنها با تجربه‌های خود بازوهای مشورتی و اجرایی در شهرستان هستند.

فرهنگیان بازوهای مشورتی و اجرایی شهرستان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بانه، احسان درویشی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بانه اظهار داشت: بسترهای لازم برای ارائه پیشنهادات، انتقادات و گلایه‌های فرهنگیان باید فراهم شود و از ظرفیت‌های آنها که با کانون جمعیتی در ارتباط هستند، بهره بگیریم.

وی گفت: باید در جلسات موضوعاتی طرح شود که نتیجه‌بخش باشد بحث‌های عمرانی، ابنیه‌ها، کاربرها و سرانه در دستور کار جلسات آینده قرار بگیرد و از همه منابع درآمدی در این زمینه استفاده کنیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان بانه اضافه کرد: پیشنهاداتی که در جلسات ارائه می‌شود باید راهبردی باشند و از هم‌فکری و هم‌افزایی همگانی بهره ببریم.

درویشی با اشاره به برگزاری همایش یکصدمین سالگرد فعالیت آموزش و پرورش در بانه، خاطرنشان کرد: باید قدمت مراکز آموزشی شهرستان بانه را با سایر شهرستان‌ها و استان‌های همجوار مقایسه کنیم و به عنوان یک نقطه مثبت در نظر بگیریم.

وی عنوان کرد: نشست با مدیران با تفکر انتقادی و پرسش و پاسخ با موضوع آزاد و با رعایت چهارچوب‌ها برگزار شود.

سرپرست فرمانداری بانه گفت: ترویج قدردانی از زحمات فرهنگیان باید در اولویت قرار بگیرد چراکه آنها با تجربه‌های خود بازوهای مشورتی و اجرایی در شهرستان هستند.

درویشی اظهار داشت: آموزش و پرورش یکی از ارکان مهم برنامه‌ریزی دهه مبارک فجر است و سایر برنامه‌های مشترک هم با همکاری دستگاه‌های اجرایی و ظرفیت ادارات دیگر شهرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک کار فراشهرستانی است با برنامه‌ریزی عملیاتی از ظرفیت‌های استانی و ملی استفاده می‌کنیم و یک المان بسیار مناسب در شان و منزلت مردم شهرستان در پارک پانزده خرداد ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول