اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

فراجا؛ دست برتر امنیت جمهوری اسلامی ایران

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: فراجا دست برتر امنیت جمهوری اسلامی ایران است و به دلیل حفظ امنیت در کشور مورد نفرت و کینه ضد انقلاب قرار گرفته است.

فراجا؛ دست برتر امنیت جمهوری اسلامی ایران

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بیست چهارمین گردهمایی معاونت حقوقی امور مجلس و دولت که در ستادفرماندهی انتظامی برگزار شد، گفت: با توجه به سابقه‌ای که دارم جزو نمایندگانی هستم که با زحمات شما از نزدیک آشنا هستم و به عنوان نماینده‌ای از خانه ملت از زحمات شما قدردانی و تشکر می‌کنم.

 رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ارتباط ما با فراجا یک ارتباط برخط است و ما در جریان عمده مسائلی که فراجا با آن روبه رو است قرارمی گیریم.

جلال زاده با اشاره به تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی در سراسر کشور گفت: فراجا دست برتر امنیت جمهوری اسلامی ایران است و به دلیل حفظ امنیت در کشور مورد نفرت و کینه ضد انقلاب قرار گرفته است.

وی در ادامه تصریح کرد: از کوچه‌های تهران تا مرزهای آبی و خاکی کشور، نیروهای انتظامی برای امنیت کشور نقش آفرینی می‌کنند و ما هم همواره در جلسات «شورای امنیت کشور» برای شما ماموریت تعریف می‌کنیم و ماموریت‌های مختلفی برای شما سرریز می‌شود؛ از مراسمات ملی و مذهبی گرفته تا تعطیلات و مسابقات ورزشی و... و در همه این مراسم ها فراجا در صحنه حاضر است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اولویت قراردادن مصوبات مجلس در حوزه امنیت گفت: برای ما امنیت اولویت دارد شاید در حوزه های دیگر کشور مشکلاتی وجود داشته باشد اما ما زیرساخت های حوزه امنیت را در اولویت قرار می‌دهیم.

جلال زاده با اشاره به حجم ماموریت های کارکنان فراجا گفت: به ما گزارش دادند که شما در طول سال از ۳۶۵ روز بیش از ۲۰۰ روز در ماموریت هستید که حقوق و مزایای آن را بطور کامل دریافت نکردید و ما در این راستا تلاش خواهیم کرد که به شما در این زمینه کمک کنیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث قانون به کارگیری سلاح با توجه اولویت های مجلس آن را در نوبت رسیدگی قراردادیم و درآینده به این موضوع خواهیم پرداخت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول