اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مدیریت فرانچایز موجب توسعه کسب و کار است

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سرویس فرانچایز یک سرویس قابل ملاحظه برای توسعه کسب و کار است و از سال گذشته برای توسعه این سرویس جلسات متعددی برگزار شده است.

مدیریت فرانچایز موجب توسعه کسب و کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمود کریمی بیرانوند، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از شرکت رستوران های زنجیره ای زندگی خوشمزه ایرانیان (برند جان اسنک) اظهار کرد: این مجموعه تمام ویژگی‌های مثبت یک کسب و کار همچون هم افزایی، دانش و دلگرمی را داراست، سرویس فرانچایز یک سرویس قابل ملاحظه برای توسعه کسب و کار است و از سال گذشته برای توسعه این سرویس جلسات متعددی برگزار شده است.

وی افزود: برای توسعه فرانچایز تلاش بسیاری صورت گرفته و یکی از ویژگی‌های مثبت آن ایجاد شغل‌های اثرگذار و پایدار است، حامی این سرویس خواهیم بود.

کریمی بیرانوند خاطرنشان کرد: در این مدت اتفاقات خوبی در حوزه فرانچایز رقم خورده و نرخ بیکاری نیز کاهش قابل توجهی پیدا کرده است. امیدوارم آمار کاهش بیکاری در تمامی استان‌ها تک رقمی شود.

مهدی مقوا ساز، مدیر عامل مجموعه جان اسنک هم گفت: اصل یک فرانچایز پشتیبانی شعبه‌ها است با سه کارخانه تهیه و تولید مواد اولیه و دستگاه صنعتی اختصاصی اسنک، گلخانه تولید محصولات و صیفی جات و همچنین سایر محصولات غذایی، با بیش از ۵۴ شعبه ارائه دهنده محصولات به صورت فعال در ۱۳ استان از جمله استان های اصفهان، تهران، فارس، چهارمحال و بختیاری، مازندران و خوزستان و سایر شهرستان ها، بالغ بر ۸۳۳ نفر نیروی کار مستقیم و حدود ۲۰۰۰ نفر غیر مستقیم مفتخر است که به هم میهنان عزیزمان در زمینه صنایع غذای سالم، لذیذ و خوشمزه به صورت کاملاً یکپارچه ارائه خدمت می‌کند، همچنین ۱۲ شعبه نیز آماده افتتاح است.

وی ادامه داد: این مجموعه تنها فست‌فود دارای سیب سلامت در ایران است و امیدوارم شعبه‌های فعال به خارج از کشور راه پیدا کند تا با برندهای اقتصادی معتبر رقابت کنیم.

پایان پیام/۳۸۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول